Tisdag
PUBLICERAT: 2010-05-25 KLOCKAN: 09:47:17

Godmorgon,

Tisdag idag & jag är hemma med en sjuk Linnéa. Hon har feber & är lite små hängig. Hon är nästan adrig sjuk så dom få gångerna hon är det tror jag alltid att det är jätte allvarligt. Ska skämma bort henne lite extra idag.

Va jag blir trött på Sveriges sommar väder. Enda dagen är det 26 grader & andra 14 idag är en dag med kasst väder, regn & mega kallt lite små tröttsamt. Jag är iallafall grymt grillsugen har grillat alldeles för lite hitills så tittar solen fram i veckan är det ett måste!

Mamma tog  kort på hela familjen i helgen, vi har nästan inga kort på alla fyra. Men det va inte lätt kan jag lova att få alla att titta in i kameran samtidigt fyra kort blev det & inget blev bra...
Här kommer dom..=)

Familjen Jonsson a´la Lindström..


Sexiga skor jag har på mig-NOT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0