Det börjas tidigt.
PUBLICERAT: 2010-11-22 KLOCKAN: 20:06:29


Linnéa berättade precis för mig om en kille som hon är kär i på dagis. Hon berättade också att dom brukar pussas & kramas när inte fröknarna ser. Herregud va tidgt det börjar? Än så länge är det ganska gulligt men där räcker det.:)

Pratade precis med min kollega som varit i Ullared. Varit mycket folk men absolut ingen kö som det var när vi va där. Hon hade fått köpt en massa julklappar & nu sitter jag här lite avis. Nu känner jag att ja vill dit igen. Fick ju inte köpt en enda julklapp sist pga av kaoset.

Har glömt att tacka min vän Karin som gav mig en massa fina kläder som hon inte längre ville ha, jag fattar inte varför eftersom jag älskar dom. Linnet jag hade på mig i tidigare inlägg va bla ifrån henne- TACK!

Sen vill jag även tacka Josefine för alla fina kläder jag fick köpa jätte billigt till Alice. En massa fina Nova star plagg som jag älskar.
Ärva är änna min nya grej ..:) Har faktiskt inga problem med det så länge kläderna är fina.

Nu ska jag titta på Ung & Bortskämd & äta fil med kanel flingor & kanel knäcke- Gillar`t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0