Jag ska bli fit.
PUBLICERAT: 2010-11-25 KLOCKAN: 11:11:00


Jag ska bli fit genom att dricka ett te som tydligen ska forma kroppen. Det verkar ju vara bra för att vara sant. Går man 30 min om dagen ger det extra effekt. Enligt Anna-karin (Malins going mamma) som jobbar med det där med hälsa, säger att det funkar. Så jag har bestämt mig för att ge det en chans.
Smakar tydligen mega äckligt, men ska man vara fin får man lida pin eller vad är säger man..? =)

Här kommer lite info om det, för er som är intresserade ..

Slipp kärlekshandtag;) mage, celluliter m.m Det är ett tea som påverkar kroppen och som omformar kroppen och främjar cirkulations systemet i kroppen pga av innehåll som Lotusblad vitamin A,D,E,C,B,B5,Hoch k samt aminosyror folsyra, fluorid; Och det Tar även bort celluliter det formar om din kropp! Det är bra och ta en rejäl promenad eller göra ngn annan träning under en kur ! det kanske man gör ändå? men det brukar inte hända så mycket!:( men detta tea gör så att det går fortare Du dricker ditt tea på morgonen sedan kan du spara påsen du haft på morgonen (plastburk) lägg in i kylen och använd på kvällen för bättre effekt!150:- kostar det skicka på meddelande adress om jag ska skicka det till er då tillkommer det 30:- i frakt avgift Lycka till och Ha en bra dag! /Anna-karin www.mabastakuten.se
(länk)



Här har vi det mirakel teet ..:)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Kalle Anka

Sorry-men det är bara lur..

Kommenterat 2010-11-25 / 18:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0