Liseberg.
PUBLICERAT: 2010-11-27 KLOCKAN: 23:33:00


Det blev ett par timmar på Liseberg idag tillsamans med min bror(hans familj) & Stinas lillebror som va på besök ifrån Umeå. Jag hade sett fram emot ett mysigt besök där. Det va självklart mysigt men jag & alla andra höll på riktigt på att frysa ihjäl, mina fötter va "döda" i ett par timmar. Alice va jätte ledsen bara för att hon va så kall trots att hon hade overall,åkpåse a alla varma kläder man kunde ha på sig. Det tog hela kvällen för mig att tina. Nej min romantiska sida poppade aldrig upp eftersom jag fick lägga allt fokus på att inte frysa mer än va ja redan gjorde gjorde. Men för att inte göra min kära kille besviken har jag ikväll gett honom ett par extra pussar - naww va gulligt..=)

Stinas bror Per som är hur trevlig som helst tyckte jag hade lite förutfattade meningar om Norrland. När jag tänker på det stället tänker jag en massa snö, renar, ett ute ställe, en sibylla, när & fjäran på tv osv .. Ni fattar säkert va jag menar, han höll inte riktigt med mig så känner nästan att jag måste göra ett besök uppe i landet för att få se live hur saker & ting är....=)

Trevligt på Liseberg men ännu trevligare att komma hem. Imorgon blir det Alingsås med moster, mormor & familjen. Alice stannar hemma & har mys med sin mormor istället.
Just det i Alingås ska jag träffa den riktiga tomten spännande.


Alice första möte med en Lisebergs kanin.

Vi försökte dricka varmt för att bli varma.
Blev vi det..? Svar : NEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0