Mysig första advent.
PUBLICERAT: 2010-11-28 KLOCKAN: 19:51:44


Hej på er,


Min Söndag har varit mer än bra. Tillbringade ett par timmar i Alingsås där det va riktig härlig julstämning, även jag börjar känna lite längtan efter jul ännu mer till Kanarieöarna..men julen kommer först. Tomten träffade vi & Linnéa lämnade sin önskelista. Vi gjorde ett besök i min favorit affär Balders Hage där jag fick köpt fina cupcakes porslin koppar/skålar & även en kökshandduk fick vi med oss där ifrån. Fikade gjorde vi på ett mysigt Cafè. När vi satt där kände vi verkligen att vi va i en "små stad".Köpte lotter gjorde Linnéa & vann en liten godis påse även om det inte va storvist blev hon jätte lycklig. Fy va jag jag gillar små städer, Alingsås är en liten idyll som jag verkligen gillar. Så nära Göteborg men ändå så långt bort på nått konstigt sätt.....

När vi kom hem va det dax för middag hos mormor som gjort jätte god mat. Propp mätt blev jag & nu sitter jag här i soffan & känner att jag är mega nöjd med min Söndag & första advent.

Nu väntar jag på att Ensam mamma söker ska börja..
Har eran Söndag varit bra..?=)










Jag & moster Karin..

Gillar`t!

Köpte även dessa örhängen som jag tyckte va "dö" fräcka.

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Jessica

Mysigt förslag man kanske skall ta sig lite mera utanför göteborg!

alingsås verkar ju mysigt!

Kommenterat 2010-11-28 / 22:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0