Tidsinstältt inlägg.
PUBLICERAT: 2010-11-23 KLOCKAN: 10:00:00


Jag är verkligen periodare när det gäller att blogga. Egentligen inte så konstigt eftersom att vissa dagar är roligare då har jag har en massa jag vill blogga om. När ni läser detta inlägget är jag på jobbet.Dom dagarna jag är det blir det mindre uppdate.

Jag kan nästan hur Iphone fungerar nu men inte hur man bloggar, snacka om katastrof ..:) Jag fattar inte hur man skriver eftersom "tangent bordet" inte kommer upp när jag ska göra det..?! Så heeelp please . Någon som vet hur man ska göra?

Jag är inte en stolt mamma när jag skriver detta, eftersom jag är en mamma som vill att barn ska vara barn så länge som möjligt. Titta på Bolibompa tills dom är 10 lyssna på pippi länge & leka med dockor tills dom är äldre än 5. Jag tror ni förstår va jag menar? Linnéa har märkt att vi kollar på "Paradise hotel" & hon vet att hon inte får titta på det . Självklart blir det spännande & hon gör allt för att få se det. Går på toaletten,dricker vatten osv..

Igår kom vi på henne när hon stog i hallen & smyg tittade på programet. Hur kan en 5 åring vara intresserad av det? Blääää inte bra. Inte konstigt att barn blir tonåringar alldeles för tidigt. Men som sagt jag tillåter verkligen inte henne att titta på det. Missförstå mig inte ..:)

Senare idag kommer mamma & mormor hit på middag. Jag gillar middagar med familjen mitt i veckan, blir lixom lite lyx a´la mys.

Jalla Jalla ha en bra dag fralla.





Iphone pics..

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Sandra

Håller fullständigt med dig om att barn ska få vara barn så länge det bara går! =) Dom blir stora tillräckligt fort ändå. :o

Vart jobbar du någonstans förresten?

Kommenterat 2010-11-23 / 17:52:31
URL: http://sandraljonasson.blogspot.com
Kommentaren skickades av: Josefine Stoltz

Angående hur man bloggar med telefonen så måste du ladda ner en app som heter blogpres tror jag, lite osäker.. och där reggar du din blogg och det är hur simpelt som helst att blogga..!!

Kommenterat 2010-11-23 / 19:31:13
URL: http://josefinestoltz.blogspot.com
Kommentaren skickades av: Anonym

barn gör som vuxna gör! såklart hon vill se om ni ser, superspännande! ni får helt enkelt titta på sånt när hon lagt sig!

Kommenterat 2010-11-23 / 20:31:41
Kommentaren skickades av: Charlotta

det var jag som skriv tidigare inlägg, det lät visst lite illa, inte så menat, o namnet glömde jag. vad jag menade var att hon är ju så stor att hon kanske inte förstår vad ett program handlar om utan är mest intresserad av samma som er. Jag tror att vissa saker behöver barn inte ens veta om att de finns, de får ju reda på allt tids nog. det tror jag är bästa sättet för att låta barn bara vara barn!

Kommenterat 2010-11-23 / 20:43:40
Kommentaren skickades av: Charlotta

det var jag som skriv tidigare inlägg, det lät visst lite illa, inte så menat, o namnet glömde jag. vad jag menade var att hon är ju så stor att hon kanske inte förstår vad ett program handlar om utan är mest intresserad av samma som er. Jag tror att vissa saker behöver barn inte ens veta om att de finns, de får ju reda på allt tids nog. det tror jag är bästa sättet för att låta barn bara vara barn!

Kommenterat 2010-11-23 / 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0