Älskar`t!
PUBLICERAT: 2010-10-27 KLOCKAN: 23:52:21

Älskar denna bilden...

När vi skulle ut & partaja en kväll in Spain, råkade vi gå förbi dessa killarna som satt & spelade gitarr,
Jag & syster kunde inte låta bli
att gå fram & klappa händerna & dansa till deras halv kassa sång.
Lindis tyckte det va halv sköj & gjorde allt för att gå därifrån...=)



Det bästa av allt va att dom inte brydde sig ett skit om oss ha ha. Han som sitter vid mig tyckte nog att vi bara
var totaly katastrof turister ..:) Självklart ville vi ha kort & sen avslutade vi med att säga
" Tack för konserten" då dom tyckte att vi var ännu mer katastrof..

Ha ha Gillar`t!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0