Anti.
PUBLICERAT: 2010-10-30 KLOCKAN: 21:54:53


Jag hatar det där med att ställa om klockan. Jag är anti det & funderar därför på att strejka &  inte göra det!
Jag vet att det är till det bättre nu på hösten men det spelar ingen roll.

Varje gång är det samma sak, jag går i en veckas tid & säger/tänker "nu är kl egentligen" Perran tycker jag är störd & säger att man inte kan tänka så. Jo det kan man - Jag gör det!!

Va tycker ni om det där med att ställa om klockan?? Kom igen nu va på min sida ..=)


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Sofie

Håller med.. Och när man har barn blir det inte alls lyxigt. Om ungarna vaknar 06.00 så står klockan imorgon istället på 05.00. Bojkotta vinter och sommartid! =)

Kommenterat 2010-10-30 / 22:48:25
Kommentaren skickades av: Lollo

Hatar det med! Hade det inte varit så att man faktiskt kommit i "fel" tid till möten, jobb och annat, så hade jag lätt bojkottat skiten med. Klockan är väl vad den är. Man kan väl inte hålla på och flytta fram och bak tiden och säga att nu leker vi att klockan är så här idag. Så stört!

Kommenterat 2010-10-31 / 15:14:39
Kommentaren skickades av: Jessica

ja du det med sommartid och vinter tid tycker jag inte behövs bara jobbigt att komma ihåg!

nä jag bojkottar oxå!

Kommenterat 2010-11-05 / 12:46:01
Kommentaren skickades av: Petra

Jag gör precis som du! =)

Kommenterat 2010-11-09 / 13:10:01
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0