....
PUBLICERAT: 2010-10-20 KLOCKAN: 19:27:30


Nu sitter jag i soffan & om en stund kommer mamma hit. Hon är inte alls här lika ofta som förut. Kom på det idag att det va alldeles för längesedan & ringde därför hit henne. Vi ska titta på Bonde söker fru. Jag var & handlade innan & eftersom jag är torsk på Toffifee va jag tvungen att köpa big kartong sådan. Kan känna att jag är värd det en Onsdag som denna. Bra att jag äter upp mig lagom till beachen på Lördag.. Erkän ni är lite avensjuka på mig iallafall..?

Kom & tänka på det där med träningen. Skulle börjat med det för en månad sen men har fortfarande inte gjort det. Motivationen har jag, men behöver ta mig till Sportlife första gången för att sedan känna mig mer bekväm. Jag vet att jag är smal men jag har faktiskt fött 2 barn det innebär inte den fastaste kroppen så för min egna skull borde jag ta tag idetta så att jag stolt kan gå i bikini nästa sommar..=)

Jalla Jalla nu ska jag titta på Paradise !







Hemma hos mormor tidigare idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0