Halv bra Lördag.
PUBLICERAT: 2010-10-30 KLOCKAN: 21:35:23


Bättre Lördagar hag jag varit med om. Jag har haft en dag där jag mått bra från & till. Jag har idag varit glad, lycklig, deppig, ledsen allt! Alla känslor kom på en & samma dag.
Jag har inte varit med om det på väldigt länge därför känns det vädligt konstigt & inte allt för bra.

Jag kommer inte gå in på varför, eller det vet jag kanppt själv. Som ni märkt bloggar jag inte om det absolut privata i bloggen därför går jag inte in på en massa detaljer.

Imorgon ska jag & Perran åka till MediaMarkt för att köpa en Iphone till mig äntligen!! Jag har bestämt mig att det är den telefonen jag vill ha. Så nu kan ni se fram emot en massa blogg inlägg alltid..:) Antar att det kommer ta ett tag att lära sig telefonen men även jag ska väll klara av det!

Gjorde förresten en jätte god fisksoppa till Lördags middag. Recept på det kommer imorgon.

Just det alla verkar fira Halloween idag, jag gör det inte & nu ångrar jag nästan det. Vi brukar varje år gå ut i Uddevalla den helgen men nu har Perrans kompisar börjat lämna den staden så blir inte samma längre lite små tråkigt men så e det. Jag får partaja dubbelt nästa år istället ..-)

Kram på er.






:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0