Jag älskar Alicante.
PUBLICERAT: 2010-10-26 KLOCKAN: 23:00:35


Nu sitter jag hemma i Sävedalen & kan inte riktigt förstå att jag var i Alicante för bara ett par timmar sen. Det är alltid lite små ångest att komma hem efter semester(självklart va det kul att komma hem till familjen..) men jag måste säga att jag redan saknar Spanien & numera mitt andra hem Alicante.

Dessa tre dagar har bestått av en massa alkohol- Sangria såklart (har man semester så har man..), stranden, god mat, träffat jäkligt mycket roligt folk, dansat bachata som numera är min nya favorit dans, lyssnat på Drängarna som blev våran rese låt, hängt på vårat stammis ställe hos mamma Eva & pappa Carlos. Sara min syster är helt grymme bra på spanska så därför fick hon vara våran tolk på dagtid- skönt. På kvällarna blev plötsligt jag & Lindis proffs på alla språk(trodde vi själva) finska, spanska, franska, engelska & italienska ... det tackar jag drinkarna för..=)

Carlos- Ni ska veta att ni alltid är välkomna till oss & att detta är erat andra hem.

Gulligt värre..:)

Denna resan var den bästa & fasiken va vi har rockat loss Lindis & Sara -Det gjorde vi bra.





































Fler pics imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0