Jag är kär i Bachata.
PUBLICERAT: 2010-10-30 KLOCKAN: 21:09:17


Sara min syster är salsa, bachata spansk musik besatt. Jag var med det under min tonårs tid. Men nu efter Alicante resan kan jag känna att min gamla musik style börjar komma tillbaka. Jag dansade lite Bachata när jag var i Spanien & lyssnade även på den musiken. Jag är lite små besatt av det nu. Man kan nästan säga att jag har hittat en ny kärlek i mitt liv. Lindis känner samma. Sara har många ggr försökt få mig att dansa & lyssna på musiken men jag har varit noll intreserad. Saker & ting har ändrats & nu hänger även jag på Bachata stylen.

I Januari ska vi tre anmäla oss till just B kurs. Det ser jag fram emot. Vem vet kanske vi en dag blir proffs?! * Blink*

Älskar`t!

Grymme bra låt med!


Kommentarer
Kommentaren skickades av: sarita

okej avundsjuk på hur dom dansar .. :(:(

Kommenterat 2010-10-31 / 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0