Sjukt rastlös.
PUBLICERAT: 2010-10-29 KLOCKAN: 21:48:44


Jag blir ibland rastlös, men inte ofta det ggr Xl! Just nu är jag det. Jag vill hoppa, springa, power walka, dansa mm Jag vill göra allt precis nu!! Jag har nu legat under vardagsrumsbordet & sparkat en stund.

Perran- Va fan skärp dig!
Perran- Du är sjukt jobbig!!!
Perran- Du ger mig hjärtinfarkt.
Perran- Gå här ifrån !
Perran- Gå till din mamma..
Osv..

Han är hur trött som helst på mig- Just nu. Jag tycker inte ens att det va sköj att titta på Idol. Allt va kasst & trist enligt mig (inte jay..) .

Nu har jag hört av mig till allt för många för att kolla om det är någon som är sugen på en kvälls promenix men ICKE. Min sista chans nu är mormor hoppas hon ställer upp för sitt rastlösa barnbarn.

Det va allt för mig!

Jag fick tjata på Perran i 5 min för att han skulle orka ta
detta super snygga kort på mig.

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Josefine Stoltz

Förstår att han blev trött på dig samtidigt som jag tycker det är härligt att se hur du skippar "svenssonlivet" tycka att det är toppen att varje Fredag sitta i soffan och kolla idol med sin kille.. fy blä usch! gött att se dig!

Kommenterat 2010-10-29 / 23:41:44
URL: http://josefinestoltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0