Snart Torsdag.
PUBLICERAT: 2010-10-27 KLOCKAN: 23:43:19

Godkväll,

Inte haft tid att blogga på dagen, så tänkte att jag snabbar mig att gör det nu så jag hinner med ett Onsdags inlägg innan det är Torsdag ..:)

Idag har jag varit med Lollo som jag alltid är på Onsdagar. God mat hade hon gjort som vanligt,sen att hon "tvingade" i mig tryfflar till efterrätt va kanske inte det bästa med tanke på att jag inte åt allt för nyttig mat i Spanien  - Hej hej extra kilon välkomna till mig! Måste tänka på att jag om två månader ska gå i bikini... Nu tillbaka till Onsdagen.

Eftersom vädret idag har varit totaly katastrof så var vi bara inne, inte hade vi trökigt för det full rulle kan man säga. Jag älskar Lollos hem & hennes stil när det gäller inredning, så jag är änna lite av en härmis kan man säga. Hon hade köpt en mega fin ljusstake som jag bara med ville ha så nu råkar jag ha en likadan i köket- Me like.

"Lollo se det som en komplimang att jag köper same saker. Tack för idag goa du!"

Nu ska jag nana för att imorgon är det jobb dax. Puss!


Lollos goda kräft pasta..

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Sandra

Shit vad den kräftpastan såg mumsig ut! ;)

Kommenterat 2010-10-28 / 19:00:42
URL: http://sandraljonasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0