Världens bästa Fredag.
PUBLICERAT: 2010-10-22 KLOCKAN: 18:54:57


Just nu-
Har jag precis ätit Fredags middag med familjen, bakpotatis med räkröra fick det bli idag. Om en stund blir det Idol men innan det tänkte jag ta tag i min packning. Inte riktigt likt mig att packa sista minuten denna gången blev det så. Sista gången jag skriver det, anatar att det börjar bli tjötigt men imorgon åker jag på riktigt - Lycka! Sara & Linda vi kommer att rocka i mysiga Alicante!

Va inne i stan en snabbis efter jobbet, fick köpt overaller som jag va ute efter. Jag har velat ha en ring på H&M som varit slut men idag hade dom fått in den igen vilken tur, så även jag fick med mig nånting ifrån city.

Avslutar med att skriva att jag är världens stoltaste flickvän till Perran som idag klarade sitt gesäll prov så ikväll firar vi med champange ..=)


Äntligen är den MIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0