Jag är mer än nöjd.
PUBLICERAT: 2010-09-26 KLOCKAN: 16:01:36


Idag har jag fått uppleva Arvingara live in Sävedalen. Kändes på riktigt som om jag stog mitt på landet. Ganska komiskt men charmigt. Tyvär va inte riktigt publiken på G så enligt mig va det himlans bara att jag,syster & Lindis var på plats.:) Vi klappade händerna, sjöng & hoppade ..=)

Min favorit är ju fortfarande Casper & jag har en kollega som är "släkt" med honom så hon presenterade oss för självaste Casper, Idol pics blev det med ..=) Jag/ Vi kände oss som 14år igen. Fasiken va nöjda vi var när vi gick där ifrån.  Just det avslutade gjorde dom självklart med hiten Eloise.




Här ar vi dom!





Linda & Lasseman ..=)



Lite smyg kär är jag allt i denna Arvinge ..=)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Linda

efter 20 års väntan är han min....

Kommenterat 2010-09-27 / 15:12:53
Kommentaren skickades av: Jessica Simonsson

Snygg blogg!!!

Kommenterat 2010-09-27 / 21:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0