Min dag på Bokmässan.
PUBLICERAT: 2010-09-25 KLOCKAN: 19:21:50


Jag & min mormor har haft en riktigt mysig dag på Bokmässan. Vi gick & kollade ibland montrarna. Jag är som sagt inte intresserad av böcker så jag la allt fokus på att se kändisar. Tyvär såg jag ingen Peter Stormare men en massa andra, faktiskt två författare som även jag känner till Jan Guillo & Henning Mankell(Tror jag..? ). Mormor hade sten koll på vilka alla var medans jag försökte hänga med i hennes tempo.

Jag kan säga att jag va ganska trött efter ha gått inne  på mässan ett par timmar, medans min mormor va piggare än någonsin. Det där med att man blir tröttare med åldern har jag idag fått bevisat för mig att det inte stämmer. Jag måste säga att min dag tillsamans med min mormor har varit riktigt bra. Vi hade skoj exakt hela tiden. Tack för idag Mormor!




Dagens lunch..



Bästa bilden idag!
Carro a´la lyxfällan..=)

Jag fixade så att mormor oxå fick uppleva att
vara med på bild med en "kändis".
Perfekta fotot!




Kommentarer
Kommentaren skickades av: Moster BJ

Toppenbra bild på Mormor och "på spåret Björn". Bra jobbat Carro!

Kommenterat 2010-09-27 / 19:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0