Sävedalens..
PUBLICERAT: 2010-09-23 KLOCKAN: 22:22:11


Varje år sista helgen i September har mitt hood en marknad vid namn "Sävedalens höst marknad" oftast besöker jag den,är det fint väder är det riktigt mysigt. Fick hem helgens program i brevlådan idag. I år händer det grejer- självaste Arvingarna ska uppträda på Söndag. Jag gillar ju dom, för er som har missat det va det mina absoluta idoler i många år fram tom jag var 16 ..?! Jag har fortfarande inte riktigt kunna släppa dom.

Arvingarna kommer alltid att vara speciella för mig. På Söndag kl 13.00 kommer jag stå & sjunga med i deras låtar i mitt egna lilla samhälle Sävedalen. - Gillar`t!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0