Schlager på tv.
PUBLICERAT: 2010-09-23 KLOCKAN: 22:08:56


Jag sitter här i soffan & kollar på Ironi a´la Schlager program på tv. Jag tycket det verkar skit bra,jag blir glad av den musiken.  Pratade precis med min svärmor i telefon, hon sa så snälla saker & så jag blev alldeles rörd. Hon ville ha med sig Linnéa på husbils semester i helgen. L kommer bli överlycklig imorgon när jag berättar det för henne. Tänk va hon har det bra!

Själv ska jag sova hos mamma (va hundra årsen sist..) Perran ska ha grabb kväll hemma med en massa öl & fotboll så jag & Alice flyr hemmet.
Ser fram emot ett helt dygn hos mamma på nr 16! Mamma nämnde bokmässan lite snabbt idag, tanken slog mig för en sekund att jag kanske skulle göra ett besök där, men den tanken försvann snabbt.Jag är så otroligt ointresserad av allt som har med böcker att göra.Känner jag mig själv rätt hade jag stått ut i max 5 min på mässan. Nej det är inget för mig.

Avslutar med att skriva Tack till min vän karin för alla käder jag fick idag- KRAM!


Min mamma & Linnéa.


Linnéa & Alice i sina nya pyjamaser(stavas det så?!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0