Big brother.
PUBLICERAT: 2011-02-21 KLOCKAN: 21:48:34


Igår började äntligen mitt favorit program genom tiderna big brother,som jag har längtat. Jag fick inget jätte bra intryck av deltagarna men det kändes rätt gott att det var en del som var äldre än mig, så att jag för en gång skulle slapp känna mig sketa gammal!

Ska jag vara ärlig har jag alltid haft en dröm om att få vara med i detta program. Jag sökte varje år när det gick för ett par årsedan men kom aldrig ens inkallad på intervju! Nu när jag fick reda på att dom sökte deltagare till detta året kunde jag inte låta bli att söka trots att jag har barn & sambo! Denna gången blev jag kallad på intervju, den gick bra men mer än så blev det inte!! Jäkligt trist, tänk va dom missar- MIG CAROLINA! Jag hade på riktigt gjort bra tv. Jag hade inte gjort bort mig utan hade bara kört min grej & bara varit JAG ,galen & glad helt enkelt. Vem vet kanske söker jag nästa år igen..=)!

Kolla in Cilla som är med i år, tre barn & bra mycket äldre än mig. Hon är en av dom få som jag hitills har fått bra intryck av. Jag har ju big brother kanalen så jag kan kolla när jag vill, sicken bb torsk jag är!

Jalla Jalla big brother fralla..


Kommentarer
Kommentaren skickades av: Alex

Hej, en intressant fråga bara om du kunde hjälpa lite, vilka frågor sades i intervjun och vad fick du göra? Ska nämligen dit på lördag :) svara gärna toll min mail

Kommenterat 2014-05-23 / 00:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0