Lite ensamt.
PUBLICERAT: 2011-02-23 KLOCKAN: 20:51:12


Perran kollar(som vanligt) på fotboll ikväll, det roliga är att varje gång det är fotboll finns det alltid någon ursäkt. Inte det att han inte får titta men av någon konstig anledning måste han alltid försvara sig varför han just kollar på den matchen, idag var en sådan jätte viktig match, där har ni anledningen till att jag känner mig ensam...=)

Bara för att jag tycker synd om mig själv som får titta på tv själv köpte jag mig en pöse med godis som smakar riktigt gott just nu. På tv är "livet på bb" en ganska mysigt program att titta på när man vet att man aldrig kommer behöva ligga där & ha den smärtan igen..:) När jag har varit gravid har jag aldrig kunnat kolla på förlossnings program för jag har bara blivit skrämd men nu kan jag luta mig tillbaka & bara känna "fy va skönt att det är över"! Jag har "fått" mina fina flickor & det gör mig väldigt lycklig.

Imorgon är det Torsdag = PLUGGA sen blir det lite mys tid tillsamans med min syster Sara.

Imorgon hörs vi IGEN!




(Opps nu när jag läser igenom inlägget själv förstår jag varför Perran får dåligt samvete när han kollar fotboll,
jag tycker synd om mig själv  ha ha..)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Sara ~ Candis

SV. Menar du drickan??? :)

Kommenterat 2011-02-24 / 13:52:40
URL: http://candis.se
Kommentaren skickades av: Sara ~ Candis

SV. Jag har aldrig sett Milka chokladen där :) måste kommit in nu då isånnafall. Finns drickan i just körsbärssmak också, inte bara apelsinen??? :) måste dit idag isånnafall och handla ju :D

Kommenterat 2011-02-24 / 14:49:32
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0