Lyckad kväll.
PUBLICERAT: 2011-02-18 KLOCKAN: 16:29:35


Kvällen börjades hemma hos mamma där vi åt fisk soppa som hon gjort, sketa god var den. Vi drack en massa halv goa drinkar, lakris shots fick vi i oss med & en massa cider himlans härlig blandning. Vi lyssnade på bra musik & pratade om allt möjligt. Jag älskar att umgås med min mamma det är lättsamt & oftast väldigt mysigt. Vi har roligt ihop.

När klockan blev sent tog vi bussen in till stan för att gå till Palace. Det va verkligen rätt dag att gå ut bra musik, Tre drag rockade som vanligt, bra folk! Vi mötte upp mina gamla grannar Richard & hans kompis & även Cathrin & hennes syster. Bra folk det där & det är alltid lika kul att träffa dom.

Kvällens roligaste va nog när sångaren i bandet frågade efter att jag tagit kort på honom om jag skulle lägga upp dom på bloggen ha ha han hade sten koll på vem jag var tyckte det var lite små roligt.

Galet bra kväll helt enkelt. Jag var hemma vid 02.30 för att sedan gå upp tidigt idag, jag har nämnligen varit på vatten palatset ett par timmar med Linnéa, Lollo & Elias. Härlig dag men ack va trött jag är nu!


Mamma, Richard and me..

Mamma 2 Cathrin ..

GILLA!♥

Goa Kerstin, sångarn and me..



Dessa grabbar fick äran att vara med i min blogg..-)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: emilia

är han richard han som var med i ensam mamma söker hos anette? :)

Kommenterat 2011-02-19 / 15:18:30
URL: http://emilialind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0