Min Lördag.
PUBLICERAT: 2011-02-20 KLOCKAN: 11:44:43



Igår på stan va det meningen att jag skulle köpt mig en svart kavaj liknande jacka, men jag såg inte klock ut i den så det fick istället bli två andra plagg som kostade lika samma..:) Jag behöver inte handla mycket kläder är för att bli nöjd utan något plagg nån gång ibland gör mig glad. Raila köpte även två ljus lyktor till oss ifrån Indiska. Vi ska nämnligen ha en massa olika lyktor i olika färger på en hylla i vardagsrummet tror att det kan bli fin fint.

Igår kväll gjorde jag en jätte god skaldjursrätt men pasta till, vill ni ha receptet säg till! Melodifestivalen va faktiskt helt ok igår Eric Saade va bäst trots att han inte är min favroit.

Idag blir det träning med mamma, sen ett besök hos mormor för att sedan avsluta Söndagen med att titta på Solsidan & Big Brother som jag äääällllssskkkaaar, jag hade gärna varit med där själv om jag inte haft barn. Jag hade passat in i det huset a´la perfekt!=)

Just det Malin ringde mig innan & berättade att hon träffat Casper i Allum igår som jagade personer till hans audition, hon ska inte gå eftersom hon sjunger lika kasst som mig men hon fick iallafall träffat han..-) Japp lite avis är jag allt.

Försökte ta ego pics med iphonen igår när jag provade kläder,
som jag skrev i tidigare inlägg lyckas jag aldrig!
Så här bjuder jag på allt annat än proff
siga modell pics.


Denna vill jag ha.

Detta fräsha sommar linne köpte jag- Gilla!

Denna köpte jag den har svarta skinn lappar på armbågen- Älllssskkka

Tack Raila!

Denna Michael Jacksson kopian var helt grym!
Kändes nästan som om det va the äkta one!=)

Tack & hej!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Anonym

Grym blogg! Var har du köpt den gråa lilla koftan=) den var väldigt fin.

Kommenterat 2011-02-20 / 16:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0