Mot City.
PUBLICERAT: 2011-02-19 KLOCKAN: 12:03:06


Min morgonen hade kunnat börja bättre. Jag vill inte klaga på att mina barn är missnöjda & gnälliga men jag kan inte låta bli. Alice slåt rekord i att vara sur, grinig, arg nästan hela tiden känns det som. Jag börjar på riktigt att bli tokig! Jag vet inte hur jag ska kunna få henne att bli nöjd..? Känns som om både jag & Perran har försökt med allt. Nu på morgonen tog Raila(Perrans mamma) med henne ut för att leka men icke efter 20 min var hon hemma igen eftersom hon bara varit ledsen. Hon är frisk har ingen feber så tror bara det handlar om att hon vill bli chef på heltid men tyvär det är min roll i familjen not.. =)

Nu sover hon & Linnéa är påväg till sin kompis, jag njuter av att lugnet- skönt! Om en stund ska åka in till stan en  skönt att komma hemifrån sen har jag hittat ett plagg som jag vill ha. Det har faktiskt varit lungt med "jag vill ha, jag är värd" på den sista tiden så detta plagg är jag värd på riktigt! Mitt läppglans är slut, så när jag var ute i Torsdags fick jag ha mörk rosa på läpparna istället för ljus rosa inte min style så ett nytt är ett måste!

Sol är det & trots att det varit gnäll på morgonen känner jag lycka över att det är ljust & fint väder ute. Snart är våren här hoppas jag. Tror inte att jag är den enda som längtar efter det just nu!

Just det ikväll är det melodifestivalen den ska jag självklart kolla på även fast jag tycker att det har blivit riktigt trist. Trodde aldrig jag skulle säga det om detta program som en gång i tiden var mitt favorit program som jag längtade efter varje år men nånting har hänt! Arvingarna & Bengtzing fattas så är det bara.


Jag bjuder på denna. En nyvaken osminkad Carro i en fin t-shirt
med goa grabbar på..:)

Sicken tur att smink finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0