Nu kööör vi:)
PUBLICERAT: 2011-02-26 KLOCKAN: 21:13:06

Jag kan börja med att fråga va fasiken som har hänt..? Har haft sämsta antalet besökare på väldig länge why? Va har jag gjort för fel nu..?=) Ca 50 st aj aj aj det är dåligt! Det går bra att komma tillbaka..-)

Just nu pågår förfest hemma hos Ullis, hon duschar så jag passar på att blogga! Just nu dricker jag Bacardis Mojito & jag bara älskar den, jag måste faktiskt göra lite reklam för alkohol denna måste ni prova 169 kr på bolaget helt ok för att vara i detta land tycker jag.

Just nu är Bonnie Tyler "Hero" på högsta volym & jag älskar den känner mig super taggad för att rocka loss i Linköping även ikväll!

Nu för bara en stund sedan tvingade Ullis mig att prova med "sketa" dyr kofta som hon köpt som absolut inte är min stil men jag blev på riktigt postitivt överraskad den va ritkigt fin på,ingenting jag skulle köpa men va häftigt att se att jag passar i nånting jag aldrig ens skulle kollat på i affären!=

Imorgon hörs vi igen..♥
(Kanske slänger in kvällens outfit senare..)

Här har vi den söta koftan..:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0