Onsdag.
PUBLICERAT: 2011-02-02 KLOCKAN: 22:56:17


Idag har jag varit med Lollo & det var min tur att bjuda på lunch denna gången. Jag var grymt sugen på sallad så mer avancerat än så blev det inte. En jäkligt bra Onsdag barnen var nöjda(nästan) hela tiden. Jag fick mig en "utskällning"av Lollo som tyckte att jag bloggade för sällan nu när hon börjat läsa den. Jag höll inte riktigt med henne, men jag har ju mina dagar då jag inte tycker att tiden eller motivationen finns. Värstingen idag var när jag skulle vara hundvakt utanför biblioteket i 5 min & hunden började skälla på allt & alla som gick förbi. Jag är inte hundvan & visste inte hur jag skulle bete mig. Jag lyckades få tyst på Tarzan genom att viska tyst"hund jävel" sen kom Lollo vilken lycka för både mig & Tarzan..=) Aldrig mer hundvakt.

Nu ikväll har min favorit Stina (brors tjej) varit här för & hjälpt mig med mitt CV. Jag kan säga att jag är jätte nöjd över hur resultatet blev & det låter nästan som om jag är överbegåvad fast på ett bra/rimligt sätt när man läser det. Det märks att jag har fått hjälp med dom "vuxna" orden som jag inte lärt mig än trots att jag är 25 år. Det hade inte blivit så bra utan Stinas hjälp, tänk va bra att jag har henne. Eftersom jag vill bli flygvärdinna ska jag nu skicka ut mitt CV till olika flygbolag -GILLA!

Sen måste jag bara nämna mitt körkort igen! Det är så typiskt att ingen nuförtiden frågar hur det går för äntligen kan jag svara SKIT BRA på den frågan. Teorin är jag nästan färdig med & jag känner mig snart redo för det förbaskade provet, körningen går också bra så snart hoppas jag på att jag har mitt KÖRKORT. Imorgon ska jag köra med Pia.

Jalla Jalla nu ska jag lägga mig fralla..=)



Vi 2 & Lollos hund Tarzan.



Snygga vi är!!(Tur att Alice fick vara med på bilden..)

Carros a´la grek sallad..

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Jessica

Mums det ser gott ut!!

Kommenterat 2011-02-03 / 22:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0