Tre drag.
PUBLICERAT: 2011-02-17 KLOCKAN: 12:47:20


Idag är det Torsdag & Alice är än så länge feberfri!! Hostan & förkylningen är långt ifrån borta men iallafall ett steg närmare att bli frisk.

Idag blir det lunch hos mormor, lyx att slippa tänka på det. Senare idag ska jag köra bil (har förresten halkan inbokad nu..) & ikväll blir det galej med mamma. Det va ett tagsen vi var ute nu bara hon & jag så det ser jag fram emot. Vi ska till Palace som faktiskt är bra på Torsdagar idag spelar Tre drag jag gillar dom. Det är många som är skeptiska till detta ställe & garvar åt att jag gillar det(på TORSDAGAR) det skiter jag i, jag står för att jag gillar stället & dansband a´la cover liveband är ju inte helt fel en Torsdag eller hur..?

Försökte ta en dagens outfit med min mobil, eftersom jag idag är lite extra nöjd med mina kläder men jag får inte till det så där bra som många andra, utan ser mer ut som ett ufo som försöker se snygg ut med mobilen i handen så NEJ ja skippar det! Perran kommer hem senare i eftermiddag då får han ställa upp som fotograf!

Tingeling svingeling hörs senare!







Jag & webbcam pics = Katastrof men skitsamma så här ser jag ut iallafall..:)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Jessica

Sluta INTE att blogga!

Kommenterat 2011-02-17 / 15:51:15
Kommentaren skickades av: Petra

Carro, du är alltid jättesnygg! <3

Kommenterat 2011-02-18 / 08:33:44
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0