Jävla skit dag.
PUBLICERAT: 2011-01-27 KLOCKAN: 19:47:19



Lämna bloggen redan nu om ni inte vill läsa en jätte negativt inlägg..=)!


Idag har jag en dag där allt är fel. Jag har varit arg & ledsen till & från hela dagen.
Jävla teori + körning har gått allt annat än bra. Hittade inte det jag skulle ha när jag var på stan trots att jag var i 20 butiker. Jag har tänkt extra mycket på Josefine som gick bort innan jul. Denna dagen har bara varit skit.

Nu får ursäkta mitt jävligt tråkiga inlägg men jag kände bara att jag var tvungen att skriva av mig.

Hörs imorgon, förhoppnigsvis lite gladare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0