Lördag.
PUBLICERAT: 2011-01-29 KLOCKAN: 12:34:09

Morgon började med en mycket piggare Alice som vakande. Första morgonen på en vecka utan feber hallelujah moment. Hon är på bättringsvägen & jag bara hoppas att den förbaskade febern håller sig borta hela Lördagen.

Mamma kom hit & va barnvakt för jag skulle följa med Linnéa på hennes första dans lektion(trodde jag..!) Buss & spårvagn fick vi åka trots att det ligger ganska nära men har man inte körkort tar det längre tid(pik till mig själv). När vi väll va på plats fick vi reda på att det börjar inte förrän nästa vecka underbart. Jag strejkade buss trafiken genom att ta en taxi hem. Istället har vi nu haft dans lektion med jag som dans tränare här hemma. Önska nästan att jag hade filmat så ja kunde visat er ha ha ganska sköj faktiskt men Linnéa gillade det.

Förhoppningsvis om inte Alice blir kass så blir det fest för min del ikväll. Marcus blir gammal(30) & ska firas jag har verkligen sett fram emot det så jag hoppas att jag kan gå. Flickorna ska sova hos min mamma..♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0