Nu har min kärlek åkt.
PUBLICERAT: 2011-01-28 KLOCKAN: 09:45:56


Nu har Perran lämnat mig för huvudstaden ett par dagar. Det känns redan lite små tomt. Alice har haft feber hela veckan & den vill inte försvinna jag blir tokig snart. Hon är påverkad såklart men ändå ganska pigg & äter & dricker bra. Igår kväll hade hon nästan 40 graders feber så idag blir det ett besök hos läkaren.

Idag känner jag mig mycket piggare skönt. Igår va verkligen en sån dag när allt kändes fel & jag tänkte på allt möjligt. På ett sätt kan det vara bra med sådana dagar för fasiken va jag uppskattar dom glada dagarna mer. Tur att dom sämre inte kommer ofta.

Nu står Alice vid min sida & är ARG för att jag sitter vid datorn. Att man kan vara så bestämd vid den åldern är helt otroligt. Vi har en ny chef i familjen hon har tagit över min roll..:) Nu blir det till att läsa boken om djuren för 105:e gången idag- Jippi va sköj jag har haft turen att lära mig den utantill!

Ha en fin fredag kära läsare..♥


( Tack Petra för att du hjälpte mig med hur man skulle göra hjärtan..)





Min lill Prinsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0