Resan del 3.
PUBLICERAT: 2011-01-19 KLOCKAN: 13:44:57


Detta blir sista "rese inlägget". Det finns egentligen inte så mycket mer att skriva om, två veckors semester på ett turist place. Jag tycker jag har fått med rätt mycket redan.

Vi hade all inclusive lite halv tråkigt, men det bekvämaste när man har små barn. Maten va toppen blev positivt överraskad & rest personalen va helt fantastiska. Vi blev extra "kompis" med Ramon en servitör om oftast tog hand om oss. Vi har även lagt till han på Facebook..=) SKÖJ!

Hissen på hotellet krånglade ofta & för mig som har haft hiss skräck i många år som liten tyckte inte att det va speciellt skoj. Jag va nervös varje gång jag åkte i den för att jag var rädd för att nånting skulle hända. Självklart blev jag Carolina drabbad av hissen. Den fastnade! Som tur var va inte barnen med utan jag var själv med en annan tjej som såg ut som Lisbet Salander & bara pratade engelska. Hon började prata en massa med mig & jag fick bara fram yes, no hundra ggr tilllsut även "i got panik right know" ha ha. Min engelska kan ibland vara helt ok men också värre än värst. 5 min senare var hissen lagad & vi var ute igen- skönt!

Som ni säkert vet har jag varit vegetarian i många år jag äter alltså inte kött. Va tror ni jag fick i mig på lunchen en dag. Köttfärs!! Där fick jag panik en gång till (drack ren sprit & kräktes..) sen kändes det bättre. Fy kött är inget för mig..=)

Jag älskar hotell Altamar & Gran Canaria. Jag skulle absolut vilja åka till samma hotell/plats igen. Men nästa år har jag en dröm om att åka till Thailand hela familjen...

------------------> Bildbomb!


Jag & Linnéa på mini disco..

Hissen!









Snygging..:)



Daniel(Perrans bror)














Fler pics kommer..:)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Moster BJ

Underbara bilder Carro!Roligt att se!

Kommenterat 2011-01-19 / 20:03:26
Kommentaren skickades av: Moster BJ

Underbara bilder Carro!Roligt att se!

Kommenterat 2011-01-19 / 20:04:43
Kommentaren skickades av: Jessica

underbara bilder!!! och jag ser att naglarna sitter kvar bra jobbat!

Kommenterat 2011-01-19 / 23:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0