Bästa dagen Fredag.
PUBLICERAT: 2011-03-04 KLOCKAN: 11:56:06


Fredag & jag får snart besök ifrån Kinna, Lollo & hennes Noah kommer hit & hälsar på oss. Linnéa blev super glad när jag berättade det för henne eftersom Noah är hennes första kompis & hon verkligen älskar honom..-)!

Ikväll är jag bjuden hem till syster som ska ha galej hemma hos sig med en massa jäkligt trevligt folk, just nu känner jag bara för att vara hemma & med den mens värken jag ligger inne med så känns det just nu som om det blir hemma kväll. Ska köra imorgon förmiddag med så alkohol kan jag glömma & fest utan stark dryck är faktiskt inte alls lika sköj. Vi får se hur det blir! Tänk va va tråkigt för min syster om jag inte kommer...

Just nu sitter jag med mina böcker & förösker att plugga men i bakrunden har jag på big brother kanalen & koncentrationen är inte på max, ingen bra plugg dag helt enkelt. När jag ändå nämner big brother så känner jag fortfarande att dom gjorde ett big misstag som inte tog med mig Carolina *blink*

Ha en fin Fredag ...♥


Så här känner jag mig just nu-)

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Nina

Skitsnygg blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Kommenterat 2011-05-07 / 12:34:07
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0