Imorgon är det semledagen.
PUBLICERAT: 2011-03-07 KLOCKAN: 13:49:49


Imorgon är det den där kalori bomben dagen som jag kallar den. Jag älskar semlor men äter oftast bara en en gång om året & det är just den dagen som kommer imorgon. Grejen är den att jag får ångest bara jag ser semlor eftersom det känns som om man går upp 5 kg i vikt av att trycka i sig en sådan, jag vet jätte töntigt av mig att tänka så men det gör jag. Jag bakade ofta semlor "förr" men eftersom vårat kondis här i Partille gör dom godaste semlorna så skippar jag det & kör med köpe istället. Det bästa av allt är att Cederlufs gör kaloribomber i mini format passar mig perfekt!

Ska ni äta semlor imorgon..?




=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0