Låten gör mig glad!
PUBLICERAT: 2011-03-04 KLOCKAN: 12:44:01


Jag tog mig kragen(heter det så..?) & kände att jag inte kunde deppa ihop för att jag var uttråkad satte istället på en underbar låt som jag hörde för första gången på Zumban igår nu går den på repeat här hemma. Jag älskar musik som får mig att bli glad denna låten gör mig den mucho!
Försökte att lägga in den på bloggen, men jag kan inte lägga in musik & sånt längre fattar inte va som har hänt, men gå in på youtube & sök på "Pegate- Grupo Treo" & tänk på mig när ni hör den ..-)

Tänk va bra att smink finns, va hade jag gjort utan mascaran..? Med lite make up i facan känner jag mig genast snyggare!



Jävla rynkor
men när jag ser denna gamla bilden på mig själv
känner jag mig jävligt snygg!



Bjuder på den..-)
Känner ni igen mig..? FY FAN BLÄÄÄ!

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Hej sötnos!

När du klickar på inbäddningskoden på youtube så ska du även kryssa i rutan där det står "använd gammal inbäddningskod". Då funkar det. Hade samma problem förra veckan. Puss!

Kommenterat 2011-03-04 / 15:16:18
URL: http://iconfess.blogg.se/
Kommentaren skickades av: syster sara

hahaha carro...! tur att det gått åt rätt håll iallfall :D

Kommenterat 2011-03-04 / 17:22:44
Kommentaren skickades av: MATILDA O.

Hahaha! Grym bild=)

Kommenterat 2011-03-04 / 20:09:24
URL: http://MATILDAAOLSSON.BUBBLEROOM.SE
Kommentaren skickades av: Anonym

Ohhhhh... Shit vad du har förändrats, man ser inte ens att det är du! Alice är väldigt lik dig på det kortet.

Kram påre

Kommenterat 2011-03-05 / 15:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0