Måndag.
PUBLICERAT: 2011-03-07 KLOCKAN: 13:29:55



Just nu har jag paus i mitt pluggande & om en stund kommer bästaste Camila förbi & tjötar med mig en stund. Det bästa med att plugga är pauserna!-) Jag känner mig lite halv konstig i kroppen, inte att jag är sjuk men bara strange tror det kan bero på att jag har halkan imorgon som verkligen alla säger är jätte rolig, just nu kan jag inte känna att jag längtar efter det "roliga" utan jag är mer nervös. Längtar tills imorgon vid 18.00 då skiten är över. Tydligen går det knappt att misslyckas med detta, hoppas inte jag råkar vara den personen som gör det.

Min vecka kommer bara bestå av träning Zumba jag bara älskar det, plugg & kanske lite fest ihelgen..-)

Idag har jag haft lite extra längtan till Halmstad, kan det inte bara bli sommar någon gång!! Igår va det sol & "varmt" typ 4 plus grader & idag kallt & det känns som om det ska komma snö. Trött jag blir. Ja ja slut tjatat om vädret..-)

Ha en fin måndag & vill ni tänk gärna lite extra på mig ...-)

Bjuder på dessa extremt bra "hopp" bilder ifrån Halmstad..


Jag & syster..




Jag & Malin..


Varför lyckas jag aldrig!!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0