Mysig hemma kväll.
PUBLICERAT: 2011-03-04 KLOCKAN: 21:56:05


Jag dissade fest för hemma kväll, det fanns en jäklans massa anledningar till det menvärk, körlektion imorgon(prioritera!!) , mys tillsamans med min familj & min mamma gjorde att jag idag skippade att festa tillsamans med min fina syster & alla goingar till folk. Lite tråkigt känns det, men känner jag min syster rätt blir det snart galej hemma hos henne igen ..-)!

Färska räkor & våfflor till Linnéa blev kvällens middag & på tv har vi kollat Lets dance som jag verkligen inte gillar, men Linnéa älskar alla klänningar så ganska kul att titta tillsamans med henne. Skavlan kollar jag på just nu & i kvällens program är  Natascha med, tjejen som blev kidnappad i Österrike i åtta år jag blev väldigt berörd av hennes story. Att den tjejen ens står på benen & mår bra idag är helt otroligt. Missade ni det, kolla in Skavlan på svt.se!

När jag ändå nämner svt.se kan ni även passa på att titta på Uppdrag granskning ifrån veckan där det var ett nytt inslag om Christina som opererade brösten i Polen & blev hjärnskadad efter det. Fruktansvärt hemskt & även där blev jag mycket berörd. Hennes pojkvän Benny verkar vara en helt fantastisk person. Jag beundrar honom verkligen.

Nu fick jag med det med..:)

Nu känner jag att jag ska vara lite extra Fredags snäll & ge min Perran en extra puss  ha ha hörs imorgon..♥



Sötisar.
Linnéa & Noah idag..

Kommentarer
Kommentaren skickades av: Anonym

Å vilket härligt kort!

Kommenterat 2011-03-06 / 09:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina heter jag och är 25 år gammal. Jag är mamma till två fina flickor Linnéa & Alice. Jag lever ihop med min stora kärlek Per, vi bor utanför Göteborg "på landet mitt i stan" Partille. Jag är en glad tjej som älskar musik, party, familjelivet, dansband, Spanien & självklart mina vänner. Att blogga har blivit en del av min vardag. Jag bloggar om allt från familjeliv till fest. Jalla Jalla hoppas ni gillar min blogg fralla!

Kontakt: [email protected]

RSS 2.0